Waar koop ik mijn ticket(s)?
– Koop je ticket via onze officiële website.

Wat als ik mijn e-ticket kwijt ben?
– Log in via Stager om je ticket(s) te downloaden. Je kunt je tickets naar jezelf laten mailen via: https://stager.co/nl/tickets-kwijt/. Lukt dit niet? Neem dan contact op via [email protected] en we sturen je een nieuwe.

Ik kan niet meer naar het concert/evenement komen. Nemen jullie tickets terug?
– Baroeg neemt gekochte tickets niet terug (mits anders is aangegeven bij bijvoorbeeld een verplaatst of afgelast concert. We sturen de kaartkopers daarover een mail. Geen mail ontvangen? Bekijk dan ook je spambox). Ons ticketingsysteem Stager is gekoppeld aan Ticketswap, dus we raden aan je ticket via dit kanaal te verkopen als je verhinderd bent of een ticket te veel hebt gekocht.

Wat als een concert is uitverkocht?
– Er zijn dan geen tickets te koop aan de deur. Mocht je toch een poging willen doen om tickets te bemachtigen, dan verwijzen we je door naar Ticketswap en niet naar mensen die tickets te koop aanbieden bijv. het Facebook event. Dit zijn namelijk vaak fake tickets.

Hoe kom ik bij Baroeg?
– Bekijk hiervoor de route pagina op onze website.

Hoe kan ik mij opgeven als vrijwilliger voor Baroeg?
– Mochten we vrijwilligers zoeken, dan geven we dat aan op de vrijwilligers pagina. Ook hoe je je kunt aanmelden.

Zijn er hotels in de buurt?
– Bekijk hiervoor de hotels pagina op onze website.

Zijn huisdieren toegestaan?
Nee, gelieve je viervoeter vriendjes en andere huisdieren thuis te laten. Ook ter bescherming van de dieren.

Ik neem mijn kind mee, mag dit?
– Onder begeleiding van een volwassene mogen kinderen Baroeg bezoeken.

Toch wel hard die herrie. Zijn er oordoppen te koop?
– Jazeker, we vinden het belangrijk dat onze bezoekers hun oren goed beschermen. Koop je oordoppen bij het Alpine apparaat.

Zijn er kluisjes?
– Nee, maar  we hebben een bewaakte garderobe waar je een euro per item betaald.

Welke Baroeg munten zijn geldig voor bezoekers?
– Momenteel zijn de zwarte en witte + gele (halve munten) geldig in Baroeg.

Ik kom met de rolstoel naar Baroeg. Kan dit?
– Iedereen is welkom bij ons. Wij hebben echter geen apart miva-toilet. Mail ons van tevoren via [email protected] en we zorgen dat je je eigen VIP toilet krijgt.

Is er een plek om te kolven?
– Ook dit jaar is deze plek bij de EHBO, waar ook een koelkast is om de melk koel te houden.

Jullie hebben muntautomaten. Waar kan ik mee. betalen?
– Er is mogelijkheid om de munten zowel met cash als met PIN/creditcard te kopen. Echter kun je geen cash bij ons pinnen. Daarvoor verwijzen je naar de Jumbo aan de overkant. Klik hier voor openingstijden.